Garanția produselor vândute de Kinderfun™ Soft Play.

 

  Pentru toate produsele vândute și livrate de către Kinderfun™ prin website-ul www.kinderfun.ro beneficiezi de certificate de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorului.

  Garanția produselor este de 12 luni. Materialele folosite sunt de cea mai bună calitate și fac că acestea să reziste timp îndelungat la folosirea corectă.

  Dacă nu ai primit certificatul de garanție pe email / în contul tău de client sau tipărit te rugăm să ne anunți în cel mult 72 ore de la primirea produsului, completând formularul de contact.

 

 

Acordarea Garanției:

 

NU se acordă garanție pentru:

 *  Folosirea de obiecte tăioase, ascuțite sau dure pe material.

 *  Defectele cauzate de utilizarea defectuoasă și nu este folosit în scopul pentru care este destinat.

 *  Pierderea sau deteriorarea certificatului de garanție.

 *  Nerespectarea indicațiilor scrise în manual și pe etichetă.

 *  Utilizarea anormală sau neconformă în ceea ce privesc specificațiile.

 *  Uzura normală și incidente cu materiale externe.

 *  Desenul cu culori asupra caruia actioneaza o forta de frecare.

 *  Deteriorare pe cale naturală cum ar fi umiditate, inundatie, incendiu.

 


  Constatarea defectelor, a naturii și cauzele acestora este făcută de reprezentantul producătorului la sediul acestuia. În cazul în care nu este posibilă prezentarea produsului la sediul Kinderfun Soft Play iar acesta va trebui expediat colet prin curier, taxele vor fi suportate de către client. 

 

  Termenul de reparație, întreținere sau înlocuire după caz dar la alegerea Kinderfun Soft Play, este de 7-14 zile lucrătoare din momentul în care să făcut constatarea de către producător realizată la sediul acestuia.

  Dacă nu vă putem trimite un produs nou sau reparate în termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea returnării, perioada de nefuncționare a produsului va fi adăugată la perioada de garanție contractuală, cu excepția cazului în care produsul pe care l-ați returnat nu se încadrează în domeniul de garanție contractuală.

 

  Dacă va aflați în situația în care unul sau mai multe produse necesită reparație, întreținere sau înlocuire și acesta se află în termeni și condițiile garanției, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp prin formularul de retur.